Euskadiko Elikagai

Berrikuntzaren Sariak

01

BTEM

Hau da Elikaduraren Klusterrak eta AZTIk bi urtean behin antolatzen dituzten Euskadiko Elikadura Berrikuntzako Sarien (BTEM) helburua: Euskadiko elikagaien sektoreko enpresen lana eta ahalegina aitortzea, edozein dela ere enpresen tamaina, berrikuntzaren alde jardunez Euskadiko elikaduraren sektorea garatzen laguntzen baitute.

Horrez gain, sektorearen topagune bihurtu nahi genuke sariak banatzeko ekitaldia, Euskadiko elikaduraren balio katea osatzen duten eragileak elkarrekin jardun daitezen.

02

Sarien Kategoriak

Pertsona juridikoei emango zaizkie sariak, hiru ataletan banatuta, Eusko Jaurlaritzaren ekonomia eta lehiakortasun estrategiak zehaztutako Jarduera Estrategikoko hiru Alorrei jarraikiz.

BERRIKUNTZA TEKNOLOGIKOA (PRODUKTUA)

Merkatu aukera edo premia bat argiro atzeman eta merkatuan produktu edo zerbitzu berri edo hobetu bat arrakastaz txertatu duen enpresari emango zaio saria, betiere eskari hori estali eta bere negozioari lehiakortasun abantaila ekarri badio. Produktu berri bat, ontzi berri bat, teknologia berri bat… izan daiteke berrikuntza.

ENPRESA BERRIKUNTZA (PROZESUA)

Bere prozesuetan edo negozio ereduetan aldaketak egin dituen enpresa bati emango zaio saria, gauzak beste era batera egiteak lehiakortasun abantaila ekarri dionari.

Kontuan izango dira alor hauekin lotura duten alderdiak: berriak diren edo hobekuntza nabarmena dakarten ekoizpen, logistika eta banaketa prozesuen ezarpena edo produktu edo zerbitzuei laguntzeko jarduerak.

Kategoria horretan sartzen da, halaber, enpresak lehendik erabili gabeko antolakuntza metodo berrien ezarpena.

MERKATU BERRIKUNTZA

Sariaren helburua hau da: aitortzea beren egungo egoera nabarmen hobetzen duten estrategia edo kontzeptu komertzial berriak ezarri dituzten enpresak, negozioa handitzeko merkatuak edo bideak aurkitu dituztenak, plan bat diseinatu eta arrakastaz gauzatu dutenak eta abar.  Bereziki balioetsiko dira nazioartera hedatzeko merkatu estrategiak eta kanal berriak jorratzen dituztenak (digitala…).

03

Epai-Mahaia

Aurkeztutako proiektuak baloratuko dituen epai-mahaia honakoek osatuko dute:
Leire Bilbao

INNOBASQUE- BASQUE INNOVATION AGENCY-ko CEO-a

Jaime Martín

CONSULTORA LANTERN-eko bazkide sortzailea eta CEO-a

Ignacio Muñoz

ANGULAS AGUINAGA
enpresako CEO-a

Bittor Oroz

AZTIko presidentea eta Eusko Jaurlaritzako Nekazaritza, Arrantza eta Elikagaien Politikako Sailburuordea

Javier Uriz

GRUPO CAFÉ FORTALEZAko
Zuzendaria

Javier Ruiz de Galarreta

ARAEX Grands Spanish Fine Wines-eko presidentea eta CEO-a

Marta Vallbé

LOOP UNIQUE COMPANIES.
Kontsumo Handiko Zuzendaria

04

FAQs

Hautagaiak arukezterako momentuan kontutan izan beharrekoak
Enpresas
Onuradunak

Enpresa edo enpresa erakunde hauek lehia daitezke EUSKADIKO ELIKADURA BERRIKUNTZA Sarietan: Euskadiko elikaduraren balio katean jarduten eta helbide soziala eta fiskala Euskadin dutenak.

Ezin dute parterik hartu epaimahaian ordezkaritza duten enpresek.

Eremu
geografikoa

Euskal Autonomia Erkidegoa da sarien banaketa eremua. 

Sariak esleitzeko
irizpideak

Arreta berezia egingo zai honako proiektu edo berrikuntzei:

  • zenbait enpresa edo erakunderen arteko elkarlanetik sortutako proiektuei.
  • Pymes eta Micropymeetatik sortuak direnei.
  • Enpresako negozioen garapenean (lehiakortasuna) eragin frogatu handiena izan dutenei.

Gehiago irakurri >

Sariaren
zenbatekoa

Sariketak ez du inolako diru kopururik banatzen, baizik eta trofeo bat, enpresa sarituen jarduera eskertzeko, urterik urte ekimen berri batzuetara bultzatzeko eta haien irudi publikoa jardunbide egokien erreferentzia bihurtzeko.

Maiztasuna

Bi urtean behin banatzen dira sariak; lehenbizikoz, 2017an.

Data
aipagarriak

Hautagaitzen aurkezpena: 2019ko uztailaren 1etik irailaren 30era arte aurkez daitezke hautagaiak.

Epaiaren ezagutaratzea: urriaren amaieran.

Sarien banaketa: azaroaren 21ean.  (Bizkaia Aretoa, Bilbo

05

2017ko Irabazleak

Honako hauek izan ziren aurreko edizioko txapeldunak.
1
KATEGORIA: BERRIKUNTZA TEKNOLOGIKOA

Cafe Fortaleza Taldea

Kafe kontsumitzaileen merkatuari zuzendutako soluzio berritzaileak direla eta saritu zen enpresa hori.

Bi alor hauetara bideratu du Cafe Fortalezak bere berrikuntza teknologikoko prozesua: marketing research edo merkatu ikerketara, eta ekoizpenera.

2

kATEGORIA: EMPRESA BERRIKUNTZA

Angulas Aguinaga

Saria emateko arrazoia: konpainia elikagaien sektorean berrikuntzaren eragile izatera bideratzea negozio eredua, batez ere kontsumitzaileen iritzia aintzat hartuz.

3

KATEGORIA: MERKATU BERRIKUNTZA

Araex Grands Taldea

Arabako Errioxako zenbait upategi txiki eta ertainek osatzen dute taldea, 1993an sortua. Negozio eredu berritzaileagatik jaso zuen saria , eta kanal aniztasunaz baliatzeagatik merkatua garatzeko estrategia gisa.

06

berriak

Zabalik dago BTEM Elikadura Berrikuntzako Sarien deialdia

Errekonozimenduak hiru kategoria hartzen ditu, teknologia, enpresa eta merkatuaren inguruan, eta izena emateko epea irailaren 30era arte egongo da zabalik.

Grupo Café Fortalezak, Angulas Aguinaga SAk eta Grupo ARAEX Grandsek Euskadiko Elikagai Berrikuntzaren Sariak irabazi dituzte

Sariak banatzeko ekitaldira 300 lagunetik gora bildu zen, Bilboko Euskalduna Jauregian.

BTEM Sarien sorrera, "Euskadiko Elikagai Berrikuntzaren Sariak"

‘Euskadiko Elikagai Berrikuntzaren Sariak”, Euskadiko elikaduraren sektoreko enpresetan elementu berritzaileak sartzea bultzatzeko eta aintzatesteko helburuz sortu dira.

7

¿PARTE HARTU NAHI?

8

Harremanetarako

Jarri zaitez gurekin kontaktuan email honen bitartez.
INFO@BTEM.EUS
logos_02