BTEM Sariak.

Euskadiko Elikagai Berrikuntzaren Sariak

01

BTEM

Hau da BASQUE FOOD CLUSTERak eta AZTIk  antolatzen dituzten Euskadiko Elikadura Berrikuntzako Sarien (BTEM) helburua: Euskadiko elikagaien sektoreko enpresen lana eta ahalegina aitortzea, edozein dela ere enpresen tamaina, berrikuntzaren alde jardunez Euskadiko elikaduraren sektorea garatzen laguntzen baitute.

Horrez gain, sektorearen topagune bihurtu nahi genuke sariak banatzeko ekitaldia, Euskadiko elikaduraren balio katea osatzen duten eragileak elkarrekin jardun daitezen.

02

Sarien Kategoriak

Pertsona juridikoei emango zaizkie sariak, hiru ataletan banatuta, Eusko Jaurlaritzaren ekonomia eta lehiakortasun estrategiak zehaztutako Jarduera Estrategikoko hiru Alorrei jarraikiz.

BERRIKUNTZA TEKNOLOGIKOA (PRODUKTUA)

Merkatu aukera edo premia bat argiro atzeman eta merkatuan produktu edo zerbitzu berri edo hobetu bat arrakastaz txertatu duen enpresari emango zaio saria, betiere eskari hori estali eta bere negozioari lehiakortasun abantaila ekarri badio. Produktu berri bat, ontzi berri bat, teknologia berri bat… izan daiteke berrikuntza.

ENPRESA BERRIKUNTZA (PROZESUA)

Bere prozesuetan edo negozio ereduetan aldaketak egin dituen enpresa bati emango zaio saria, gauzak beste era batera egiteak lehiakortasun abantaila ekarri dionari.

Kontuan izango dira alor hauekin lotura duten alderdiak: berriak diren edo hobekuntza nabarmena dakarten ekoizpen, logistika eta banaketa prozesuen ezarpena edo produktu edo zerbitzuei laguntzeko jarduerak.

Kategoria horretan sartzen da, halaber, enpresak lehendik erabili gabeko antolakuntza metodo berrien ezarpena.

Kategoria horretako sarietarako hautagai izan daitezke enpresaren dimentsioa handitzeko eragiketak zehaztu, aztertu eta prestatu dituzten enpresak (beste enpresa batzuk erostea, bat-egiteak, joint ventureak…), bai eta enpresa eragileen eta haien bezero eta hornitzaile kateen artean enpresen arteko lankidetza proiektuak prestatu eta martxan jarri dituztenak ere (adibidez, hornidura katearen kudeaketa sistema berria, hornitzaileekiko integrazio eta lankidetza metodoak, startupekiko elkarlan estrategiak eta abar).

MERKATU BERRIKUNTZA

Sariaren helburua hau da: aitortzea beren egungo egoera nabarmen hobetzen duten estrategia edo kontzeptu komertzial berriak ezarri dituzten enpresak, negozioa handitzeko merkatuak edo bideak aurkitu dituztenak, plan bat diseinatu eta arrakastaz gauzatu dutenak eta abar.  Bereziki balioetsiko dira nazioartera hedatzeko merkatu estrategiak eta kanal berriak jorratzen dituztenak (digitala…).

03

Epai-Mahaia

Aurkeztutako proiektuak baloratuko dituen epai-mahaia honakoek osatuko dute:
Leire_Bilbao
Leire Bilbao

INNOBASQUE- BASQUE INNOVATION AGENCY-ko CEO-a

carolina_perez
Carolina Pérez

CEBEK Bizkaiko Enpresaburuen Konfederazioko Presidentea

JAIME_MARTIN
Jaime Martín

CONSULTORA LANTERN-eko bazkide sortzailea eta CEO-a

ASUN BASTIDA- EROSKI
Asun Bastida

EROSKIko Tokiko Produktuaren zuzendari komertziala.

ander-garcia-drone
Ander García

Drone by Drone-ko zuzendari teknikoa, Txakoli Txabarri ordezkatuz

oskar_baraiazarra
Oskar Baraiazarra

ECHEBASTAReko Komunikazio eta Nortasun Korporatiboko zuzendaria

04

FAQs

Hautagaiak arukezterako momentuan kontutan izan beharrekoak
Enpresas
Onuradunak

Enpresa edo enpresa erakunde hauek lehia daitezke EUSKADIKO ELIKADURA BERRIKUNTZA Sarietan: Euskadiko elikaduraren balio katean jarduten eta helbide soziala eta fiskala Euskadin dutenak.

Ezin dute parterik hartu epaimahaian ordezkaritza duten enpresek.

Eremu
geografikoa

Euskal Autonomia Erkidegoa da sarien banaketa eremua. 

Sariak esleitzeko
irizpideak

Arreta berezia egingo zai honako proiektu edo berrikuntzei:

  • zenbait enpresa edo erakunderen arteko elkarlanetik sortutako proiektuei.
  • Enpresako negozioen garapenean (lehiakortasuna) eragin frogatu handiena izan dutenei.
  • Enpresarentzat abantaila lehiakorra izatea.
  • Kalitatearekin, fidagarritasunarekin, azkartasunarekin eta malgutasunarekin lotutako alderdiak eta errentagarritasuna erakusten dituztenak.

Gehiago irakurri >

Sariaren
zenbatekoa

Sariketak ez du inolako diru kopururik banatzen, baizik eta trofeo bat, enpresa sarituen jarduera eskertzeko, urterik urte ekimen berri batzuetara bultzatzeko eta haien irudi publikoa jardunbide egokien erreferentzia bihurtzeko, eta, gainera, jardunbide egokien erreferente gisa duen irudi publikorako bultzada bihurtzea.

Maiztasuna

Bi urtean behin banatzen dira sariak; lehenbizikoz, 2017an.

Data
aipagarriak

Hautagaitzen aurkezpena: 2022ko martxoaren 1etik apirilaren 8a arte aurkez daitezke hautagaiak.

HAUTAGAITZAK AURKEZTEKO EPEA 2022KO APIRILAREN 13RA ARTE LUZATU DA

Sarien banaketa: FOOD 4 FUTURE World Summit-en testuinguruan egingo da, maiatzaren 17 an, 18:30tan. BEC-en.

05

2019ko Irabazleak

Honako hauek dira aurtengo txapeldunak.
1
KATEGORIA: BERRIKUNTZA TEKNOLOGIKOA

Echebastar alakrana

Merkatuan arrakastaz sartu duelako atun ultraizoztuaren lerro berria, Alakrana markarekin merkaturatua, hots, kalitate bereiziko eta balio erantsi handiko produktu berritzailea.

Echebastar gai izan da lehiakideekin alderatuta balio argia eta bereizia duen proposamena kontsumitzaileari eskaintzeko. Enpresak produktu garbia eskaintzen dio kontsumitzaileari, hainbat formatu eta errezetatan aurkeztua.

2

kATEGORIA: EMPRESA BERRIKUNTZA

Txabarri Txakolina

Ardo landaketetako monitorizazio prozesuan eta mahats bilketa selektiboan droneen erabilera inplementatzeagatik.

Prozesu berriak dakar doitasunezko nekazaritza esaten zaion horretan 4.0 teknologiak sartzea, eta hori berrikuntza garrantzitsua da hasierako egoerarekiko, bai ekoizpen prozesuetan eragindako originaltasunagatik eta aldaketagatik, bai sektore horretan erabilitako teknologia eta tresnen berritasunagatik.

3

KATEGORIA: MERKATU BERRIKUNTZA

Eroski

Osasunaren, iraunkortasunaren eta tokiko produktuaren aldeko apustuan aitzindaria delakoan.

Gainera, Mondragon Korporazioaren kooperatiba honi elikadura kateko beste enpresa batzuk egituratzeko daukan gaitasuna aitortu diote adituek, baita online erosteko kanala garatzeko egiten duen ahalegina ere.

06

berriak

La Cocina de Senének, Goxorrubik eta Casa Eceizak irabazi dituzte BTEM 2022 – Euskadiko Elikagaien Berrikuntzaren sariak

Enpresa horiek izan dira sarituak BASQUE FOOD CLUSTERak eta AZTIk antolatutako sarien hirugarren edizioan..

ganadores y jurado de la edición 2019 de los premios BTEM

Hogei enpresa baino gehiago Euskadiko Elikagaien Berrikuntzarako BTEM sariak irabazteko hautagai

Sariak emateko ekitaldia maiatzaren 17an izango da, Food 4 Future azokaren, BECen egingo den elikadura-berrikuntzaren erreferentziazko ekitaldiaren, barruan.

premios_btem_azti_cluster

Zabalik dago BTEM Elikagaien Berrikuntza Sarien deialdia

AZTI zentro teknologikoak eta Euskadiko Elikaduraren Clusterrak Euskadiko Elikagaien Berrikuntzako Sarien hirugarren edizioa deitu dute, elikagaien balio-katea osatzen duten euskal enpresen lana eta ahalegina aintzatesteko..

Grupo Café Fortalezak, Angulas Aguinaga SAk eta Grupo ARAEX Grandsek Euskadiko Elikagai Berrikuntzaren Sariak irabazi dituzte

Sariak banatzeko ekitaldira 300 lagunetik gora bildu zen, Bilboko Euskalduna Jauregian.

Eroskik, Echebastarrek eta Txabarri Txakolinak irabazi dituzte Euskadiko Elikagai Berrikuntzaren 2019ko BTEM sariak

Eroski merkatuen berrikuntzaren kategorian saritu dute; Echebastar, berrikuntza teknologikoan; eta Txabarri Txakolina, enpresa berrikuntzan.

BTEM Sarien sorrera, "Euskadiko Elikagai Berrikuntzaren Sariak"

‘Euskadiko Elikagai Berrikuntzaren Sariak”, Euskadiko elikaduraren sektoreko enpresetan elementu berritzaileak sartzea bultzatzeko eta aintzatesteko helburuz sortu dira.

7

¿PARTE HARTU NAHI?

8

Harremanetarako

Jarri zaitez gurekin kontaktuan email honen bitartez.
INFO@BTEM.EUS
logos_pie